Volgers

Zoeken in deze blog

zondag 26 december 2021

Kersttag kaart n.a.v een kleurenpalet

Goedemorgen op deze 2e kerstdag. 
Voor de kerstkaart van vandaag moest ik me houden aan een kleurenpalet waarvan de kleuren goed in mijn straatje te pas kwamen om hem weer lekker in vintage te maken.


Het designpapier is van NoorDesign, evenals het mooie frame om het plaatje.
De mooie stukken lint en band achter het plaatje zie je helaas op de foto niet zo goed maar in het echt gelukkig wel.
De poinsettia is van Marianne Design net als ook de gestempelde tekst.

Dit is het kleurenpalet waar ik me aan moest houden.

Het was weer een leuke opdracht om mee te werken.
Op naar de volgende opdracht die helaas niet meer voor kerst online gaat want er bestaat nu eenmaal niet zoiets als 3e kerstdag.
 
Groetjes Henriëtte




Geen opmerkingen:

Een reactie posten